به روز ماندن نیروهای مسلح با برگزاری رزمایش های سخت ممکن می شود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 28
نویسنده : علی

 وی با بیان اینکه «سیل زرین‌گل منطقه علی‌آباد کتول»، «آتش‌سوزی جنگل‌های گالیکش» و «حادثه معدن زمستان‌یورت»، از جمله حوادث امسال استان گلستان بودند که لشکر ۳۰ گرگان در مدیریت آن بحران‌ها بسیار موفق عمل کرد، گفت: در جریان حادثه معدن زمستان‌یورت آزادشهر، تا خروج آخرین پیکر از جانباختگان، یعنی قریب به ۲۰ روز در منطقه حضور داشتیم و مشارکت فعالانه‌ای را انجام می‌دادیم. همچنین در جریان آتش‌سوزی جنگ‌های گالیکش و سیل زرین‌گل، لشکر عملیاتی ۳۰ گرگان جزو اولین یگان‌هایی بود که با تجهیزات ماشینی و استعداد انسانی خود به منطقه فراخوانده شد و امدادرسانی‌های قابل توجهی را ارائه داد.
امیر معمارباشی افزود: لازمه آمادگی نیرو‌های مسلح، به روز نگه داشتن علم و توان جسمی و عملیاتی آنهاست که این به روز ماندن، با تمرین و ممارست و برگزاری رزمایش‌های سخت ممکن می‌شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: ما طالب جنگ با هیچ کشوری نیستیم، ولی برای آنکه بتوانیم در برابر دشمنان از بازدارندگی مناسبی برخوردار باشیم نیازمندیم که همواره آماده باشیم.



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: